Klantenservice
Ons serviceteam staat altijd klaar om je te helpen.
Veelgestelde vragen over aankopen beantwoord
Bestellingen en verzending
Als de bestelling met betaling door de weeks voor 15:00 binnen is, dan doen wij het nog op dezelfde dag versturen.
Stel gerust je vraag aan ons, onder de Menu- Contacten vind je de contactmogelijkheden.
Bij Sheila Hondencosmetica kunt u veilig betalen met de volgende betaalmethode:
– iDEAL (Mollie)
Alle bij SHEILA HONDENCOSMETICA online bestelde producten kunnen enkel via de webshop betaald worden.
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:
- iDeal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Maestro
- BanContact
We doen uitsluitend online verkopen, wij hebben geen fysiekwinkel.
U kunt uw favoriete producten ook persoonlijk kopen bij veel van onze wederverkopers. De lijst met winkels vind je HIER!
30 dagen vanaf aankoopdatum kan je het product terug sturen (met minimaal 50% inhoud) dan betalen we het bedrag terug. Waarom doen we dit?
Omdat wij de volle vertrouwen hebben in onze producten, en in dat jij en je viervoeter tevreden zijn. het risico is van ons. Zodat jij gerust de cosmetica kan uitproberen.
SILANITA werkt samen met PostNL / Myparcel, om ervoor te zorgen dat u uw pakket zo snel mogelijk in huis hebt.
Bij alle producten binnen onze webshop vermelden wij de levertijd. Op werkdagen voor 15:00 besteld, morgen in huis.
Bij producten die wij zelf op voorraad hebben is dit 1-3 werkdagen.
Is een artikel niet meer op voorraad dan kunt u dit artikel niet in uw winkelmandje plaatsen.
Nederland verzendkosten
De standaard verzendkosten voor Nederland bedragen € 3,99-. Bestellingen vanaf € 40- inclusief BTW worden gratis thuis bezorgd.
België verzendkosten
De standaard verzendkosten voor België bedragen € 7,50-. Bestellingen vanaf € 50- inclusief BTW worden gratis thuis bezorgd.
Als je een artikel moet ruilen
Ruilen en retourneren
Je bestelling is binnengekomen maar je bent toch niet tevreden? Vervelend! Dit gaan we voor je oplossen. Van ons mag je het volgende verwachten:
- professioneel en betrouwbaar advies.
- 30 dagen bedenktijd na ontvangst van het product.
- Een passende oplossing. Jij tevreden, wij tevreden!
- Een artikel niet werkend of beschadigd bij het uitpakken? Maak gelijk een foto en neem contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen.
Het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend-en betaalkosten) wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling, terugbetaald op je rekening. Voor de terugbetaling wordt geen kosten in je rekening gebracht. Haibu mag wachten met de terugbetaling totdat alle producten zijn ontvangen. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de verzending van de retouren.
Consument
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. Ben je niet tevreden of had je toch een ander product nodig? Dan is het mogelijk om zowel als Nederlandse of Belgische klant de producten retour te sturen met een vervoerder naar keuze.
Retouradres:
Sheila Hondencosmetica
Mauritsweg 32
4325 AH Renesse
Nederland
Let op: Verstuur de producten samen met de ontvangen pakbon en plaats deze in de verzenddoos.
Klacht
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@haibu.nl. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij.
Garantie
WE HEBBEN GARANTIE OP ONZE PRODUCTEN!
Je hebt 30 dagen vanaf de datum van aankoop om het gekochte product te retourneren (minimaal 50%) en we zullen de prijs terugbetalen.
Waarom? Omdat we vertrouwen hebben in onze producten en dat je er tevreden mee zult zijn. Het risico is aan ons en je kunt onze producten gerust veilig proberen! De aankoopprijs wordt teruggestort op de bankrekening van de koper.
Als u een terugbetaling wilt aanvragen, stuur dan een e-mail naar service@sheila-hondencosmetica.nl en stuur ons jouw bankrekeningnummer!